05.01.2012

Roses

I dag var planen min å finne på noe kult og kreativt og ta bilder av, men jeg har dessverre vært syk og hjemmeværende. Likevel fant jeg frem kamera og tok noen bilder av de nydelige rosene hjemme. Kameraet mitt Canon 1000d har sett sine bedre dager, og vil ikke samarbeide like godt med meg lengre, men jeg fikk til et par bilder. Jeg valgte å bruke 50mm linsen min og fokusere på en rose fremfor å ta bilder av alle. Bildet er i etterkant redigert i Adobe Photoshop CS5.



Hva synes du om bildet?

1 kommentar:

  1. Det er et fint bilete og det er tydelig at du har fokusert på ei av rosene slik du skriv. Du bør også begrunne valet av linse (kvifor har du brukt 50 mm linse?) samt begrunne lukkar- og blenderinnstillingar for å heve det faglige.
    Har du lagt ut læreplanmåla du skal jobbe med i foto?

    SvarSlett