01.03.2012

Katten min

I medieproduksjon har vi nettopp hatt en fotooppgave der vi fikk tildelt fem forskjellige temaer hvor vi skulle velge fire og ta tre bilder til hvert tema. Temaene jeg valgte var dyr, barn, eldre og natur. Først vil jeg vise de tre bildene jeg tok av dyr. Jeg tok bilder av katten min, Tussi. Jeg trodde det kom til å bli ganske lett å ta disse bildene, men det var det ikke! Oppgaven sa at vi skulle fange stil og personligheten til dyret, og dette er ingen enkel jobb. Det var spesielt utfordrende siden katten aldri er i ro, med mindre den sover og da er den ikke akkurat et interessant fotoobjekt. Kamera jeg brukte var Canon Eos 60d med 50mm og 18-55mm linse. Jeg tok over 400 bilder av katten og dette er de tre jeg til slutt valgte å bruke:







Hva synes du om bildene?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar