23.02.2012

Hair and eyes

I dag var jeg i fotostudio igjen. Denne gangen med Iris. Jeg hadde lyst å gå i fotostudio igjen i dag for å se om jeg klarte å stille innstillingene riktig denne gangen, slik at jeg slapp den svarte streken jeg fikk forrige gang. Det klarte jeg! Brukte også grå bakgrunn i studioet i dag, noe som var med på å gjøre at fargene ble veldig fine. Kamera jeg har brukt er Canon 60d med 18-55mm og 55-200mm linse.- motta, planlegge, tilrettelegge og gjennomføre et fotooppdrag og vurdere resultate
- bruke og drøfte programvare til bildebehandling



I denne shooten hadde jeg fokus på øyne og hår, noe jeg synes disse kom godt frem i bildene. Pågrunn av at jeg klarte å stille innstillingene slik jeg ville i studio merket jeg at jeg ikke trengte mye redigering i photoshop. Det eneste jeg har gjort er å øke kontrastene og skarpheten, spesielt på øynene, for å få disse enda mer i fokus.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar