12.01.2012

Close up

I tillegg til fashionbildene ville jeg også ta noen enkle og fine portretter. Alle er nærbilder og jeg har valgt å ha de fleste av bildene i svarthvitt. Jeg synes denne effekten egner seg veldig godt til bruk i portrettbilder, fordi det gir en helt annen stemning over bildet. Og med tanke på at det er såpass nærbilder er det fint med ekstra kontraster. 





Akkurat som med fashionbildene har jeg også her valgt å fjerne alle urenheter og forstyrrelser, dette valgte jeg fordi bildene er såpass nærme at jeg synes at urenheter ville ødelagt mye av inntrykket. Jeg har også tegnet opp kontraster og tatt opp skarpheten på øynene fordi jeg synes det gir mye til et fint portrettbilde.  


Dette er det eneste portrettbildet i farger, og også det eneste bildet av meg. Her ville jeg eksperimentere litt med farger og kontraster. Jeg synes resultatet ble ganske kult. Her ser dere også før bildet.

Hvilket bilde likte du best?    

5 kommentarer:

  1. Jeg likte det siste bildet av deg best Rebekka! Virker mest naturlig og deg selv!! <3 Fredrik

    SvarSlett
    Svar
    1. Hahaha, du er morsom du, Fredrik! Takk skal du ha. <3

      Slett
  2. Haha, herlig det siste bildet der ;)

    SvarSlett